Sposoby na Fame i Sc

Sposoby na $
Hejka Kochani ! Co u was? :D
Dziś troszkę o dymkach " Co teraz robisz" i najgłupsze w nich wypowiedzi..
Czyli czego nie pisać!!
Oto najgłupsze wypowiedzi:
"25.000/40.000 ratujcie! dawajcie autografy!" - I tu właśnie kogos zniecheciles :/
"Ogladnijcie moj nowy film" czy cos w tym stylu.. - i tu znowu zniechecisz kogos :/
A dlaczego? Odpowiedz jest prosta! A co będę miała w zamian.. Niestety większość ludzi jest taka..
Więc jak zachecic do oglądania filmów, czy dawania autografów?
Proste "sciagi" (Patrz na dol) HeHe... :P

Prośby o oglądanie filmów:
Zobacz najnowszy odcinek filmu "Bal Maturalny"! Gwarantuję, ze spadniesz z krzesła ze smiechu! - Takie coś możemy napisać, gdy film zawiera śmieszne sceny. :P
Czy Loxaa odnajdzie tego wlasciwego, ktorego jeszcze nie poznala :D ? Czy Amanda rozstanie się z chłopakiem-wampirem? Tego dowiecie się w 8 odc. "Człowiek & Wampir" Juz jest! - Takie cos potrafi bardzo zaciekawić znajomych.. Oczywiście tu wpisujecie pytania dotyczące waszego filmu.. To jest tylko przykład ;).
Nie będę cię błagać na kolanach, żebyś obejrzała moje filmy.. Obejrzysz to obejrzysz.. Nie to nie.. - Dość skromne, ale jednak przyciągające.. :) Wiem, bo sama próbowałam.. :P
Lubie oglądać filmy :) Chętnie daję 5/5 .. Może zróbmy tak.. ja oglądnę twoje, a ty moje..? --> hmm.. propozycja :P Niewiem czy może się udac.. Szczerze - jeszcze nie probowałam :P
Jejku.. Nie wiedziałam, że ostatni odcinek jest tak popularny! Dlatego biorę się za drugi. :P ---> momencik przed chwilą zastanawiałam sie, skad co chwile słyszę dzwiek kasy wpływającej na moje konto (oczywiście pisząc mojego bloga miałam włączone msp) patrze, a tu tyyle dostałam kasy za mój najnowszy odcinek. :P Ze szczęścia wpisuję ten właśnie opis, po chwili słyszę - już 2 osoby znowu ogladneły moj filmik! Tyle powiem.. Ludzie są bardzo ciekawscy :P
Więc sprawdzone, i polecam :P.

Prośby o autografy:
Ty cos dostaniesz, i ja coś dostanę, więc wymieńmy się autografami!
Fame, Fame, fame! Co chcę fame! Co chcę? Faame!
Wyślij autograf o tresci pomagam, a otrzymasz moj usmiech. :)
Ja chcę, ty chcesz, on ona on chce.. Co? autograf!!!
Chyba zacznę kolekcjonować autografy! To co? Dasz autograf? XD
Wspomóż mnie autografem!
Ludziska! Nie będę się cackać! Dawać autografy, albo kopne*!! (*+ ustaw animację kopania )
Nie klikaj krzyzyka! Daj autograf! Wspomóż nieboszczyka! XD
Moj boonies zbiera autografy, a nie ma ani jednego! Uszczęśliwcie go!
Na widok autografu cieszę się jak małe dziecko! Chcesz zobaczyć? To daj! :P
Nie będę błagać na kolanach! Zapytam wprost - dasz autograf?
Wymień, wymień, wymien autografow kosz! :P
Siekiera, motyka, daj autograf, bo się mój z twoim spotyka :P
Wiadomość od mojego boonies dla cb: Nie lepiej dac ten mojej pani tego zakichanego autografu i uwolnic się od ciąglę migoczących dymków?!

A może teraz dam trochę takich zwykłych opisów..?
Ok dam :P
Ta, co tam z prawej strony stoi, to wariatka! Zje 9 parowek na sniadanie! Bez obrazy "parowo" :P --> to takie bardziej zlosliwe :P
Zerknij na ta z lewej strony! Ta to ma EGO XD
Mowie to w imieniu tej, co stoi z prawej str. Ogladnijcie jej filmy! Ona z bankructwa kona!
Pij mleko! Bedziesz jak ta z lewej str!
Nie spamowac! Nom, ciebie tez to się tyczy :P
Kocham Cię! Tak tak! Ciebie! Na serio! No co dalej nie wierzysz? To wyślij mi prezent to zobaczysz! XD
Co się tak gapisz? Dymka nie widziałaś?!
Noo weez nie gap się tak! Zawstydzasz mnie!
Ta z lewej zyje na przełomie XV w. ! Dlatego wygląda jak trup!